Om mig

 
Mitt namn är Hanna och jag är född 1999. Jag bor i en villa strax utanför Stockholm tillsammans med min familj. Jag har bott i det här området hela mitt liv och jag gillar det verkligen. Här bor många av mina vänner och jag har några av mina finaste minnen här ifrån.
 
Mitt absolut största intresse är fotboll och jag tränar det 3 ggr i veckan. På helgerna är det en till två matcher. I mitt lag är vi 26 tjejer vilket betyder att vi har två lag igång i St:Erikscupen. Vi spelar i högsta serien med ett av dem och det andra spelar i en lägre serie. Jag brukar vara lagkapten och det är jätte kul att peppa mina medspelare. På fotbollsplanen gör jag allt för att vinna och mina klasskompisar tror nog inte att jag kan vara så tuff som jag är på planen. Fotbollen tar upp en stor del av mitt liv men det är absolut värt det eftersom jag älskar fotbollen.
 
Jag är väldigt kräsen vad det gäller mat och starka kryddor, såser och grönsaker faller inte mig i smaken. Mina vänner brukar fråga mig om det inte blir torrt men det tycker jag faktiskt inte. Min favoriträtt är biff och pommes och den absolut bästa kocken som finns är mormor. Jag älskar hennes mat! Hos henne äter jag till och med sås ibland.
 
Sommaren är en underbar årstid! I vattnet trivs jag helt utmärkt och om jag kunnat hade jag badat hela dagarna. När jag kommit i vattnet är det svårt att tvinga upp mig och när jag är på land behöver man bara nämna att man ska bada så hänger jag på. Jag har väldigt lätt för att bli brun och jag behöver endast vistas i solen en super kort tid så blir jag som en pepparkaka. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är otroligt lik mig (eller så liknar jag dig haha)! Vilken position spelar du? :)

2013-06-07 @ 20:37:22
Din hemsida/blogg: http://splinidora.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback