Hanna svarar...


clara
om Hanna svarar...:
Jo, jag undrar när man svarar på kommentarer, och ska ' länka kommetaren'. Jag mennar då, du har ju visat kommentaren i inlägget , och där kan man ju klicka på namnet, alltså den som ställde frågan och så kan man klicka på inlägget där kommentaren skrevs, där det står EMMA om ingen ville springa med mig eller vad det nu stog, det blir liksom som länkar, hur gör man det? Ja alltså hur får man kommentaren som en länk? eller helt enkelt som du har gjort? kan du visa i ett inlägg för jag har ingen blekaste och vill veta! kram <3

Här kommer ett riktigt långt svar:
Steg 1: Klicka så att du ser komentaren.

Steg 2:
Kopiera komentaren

Klistra in det i ett inlägg

Förstår du??

Nu ska jag visa en annan sak om hur man länkar:

Ibland vill man kanske att det ska stå så här:
Klicka hääääääär för att komma till Claras blogg!

Istället för att lägga in en sån här länk:
http://claraborthwick.blogg.se/

Det gör du såhär:
Steg 1: Skriv in länken:


Steg 2:Klicka på den här sybolen


Steg 3:Då ser det ut så här. Där det står "Inte satt" ändrar du till något av dom andra alternativen

Steg 4: Skriv "häär" eller något annat t.ex. "Clara"

Steg 5: Sudda allting utom "häär" 

Steg 6: Sen är du klar och klickar
 
Steg 7: Du kollar ditt färdiga resultat och blir nöjd ;)

Glöm nu inte att kolla in Claras fina blogg!

Hoppas ni förstår nu!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: clara

Hm, jag förstår hur man gör. Men för mig fnkar det inte att kopiera haha men det öär nog bara mammas data som är lite halvt sär. De funkar säkert när jag kommer hem, för jag är ju i Sundsvall nu <3

Och när jag kommer hem kan jag sätta mig vid men egna data <3 Tack iallafall <3

2012-03-01 @ 13:50:02
Din hemsida/blogg: http://claraborthwick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback