Hanna svarar...


Sofia
om Hanna svarar...:
Allt bra denna söndag?
Svar: Japp jag hade det bra i söndags :)

Anonym om Nu är lovet över...:
Sugen på shopping inför våren/sommaren?
Isf rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks & Åhléns.
http://www.gratismakeup.se/?r=208078
Det fungerar på riktigt och är 100% gratis!
Svar: Tack då vet jag:)

vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg om My future...:
hej :) Jag har en tävling med nelly, asos, have2have och mylovebasket där du kan vinna vad du vill ur min lovebasket! Där finns massa fina fest klänningar, jeffrey campbell-skor, converse , usa inspiererade plagg och massa annat! Vore superkul om du var med :) Du hittar tävlingen på länken här bredvid: http://vadfanskajagheta.se/tavling-folj-min-lovebasket-och-vinn-valfritt-plagg/
Svar: Okej då vet jag

kkrazyjulia :s om Top model Sverige:
Hej, allt bra?:)
Du kanske har lust att vara med i min tävling där DU kan vinna en personlig almanacka, som du själv därefter själv får välja bild på framsidan och en massa annat. Här är länken i fall du vill vara med: http://kkrazyjulia.blogg.se/2012/february/tavlingvinn-en-personlig-almanacka-hos-mig.html#comment
Om du inte vill vara med är det bara att skita i det hihi:)
- Många varma kramar http://kkrazyjulia.blogg.se
Svar: Allt är bra, tack för informationen:)

Perfectly Unbroken ♥ om SO SO SO!!!!!!:
Hej, fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)
Svar: Tack, jag följer dig nu :)


felicia - fotokobran om Top model Sverige:
hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)
Svar: Jag kan ju kolla iallafall :)

Lina. om Vem är bäst?:
Mitt högsta är typ 21 poäng XD
Svar: Haha okej men jag hade nog lite tur också xD

Johanna om Foto: Vattendroppar:
Var gärna med i min tävling om att bli veckansblogg.
Vad har du att förlora? :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment
Svar: Vem vet?? Tack för tipset!

Lina.
om Foto: Vattendroppar:
Värsta proffset på att fota ju, hehe :D
Svar: Nej jag är en nybörjare på hög nivå:)

Malin - Mamma till Alice och Lowe om Joline är här!!:
Gött med tacos, det åt vi med! ;D Alice favorit! :D
Svar: Alltid lika gott!! Mums...



Kommentarerna har bara trillat in och jag har inte haft tid och svara på alla den här veckan men nu tror jag alla är med i allafall :)
Men det är jätte kul med kommentarer så fortsätt kommentera! Jag försöker svara på alla...

Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback