"Du kan ju ingenting..."

Trött som en zombie ligger jag isängen och skriver ett god-natt-inlägg. Mina ögon är knappt öppna så detta blir inte världens finaste inlägg.

Jag åkte till Martins match imorse för att då fanns det chans att få träffa Jonas, Linda, David och Adam. Det är mammas och pappas kompisar och barn. Vi hade inte setts på jätte länge och i början pratade vi bara men sen så blev jag lektjejen. Jag kastade runt Adam. David och jag spelade fotboll och han var jätteduktig. Nu har jag hört en 6 åring säga: "Hanna, du kan inte stå på händer och du kan inte göra volt. Du kan ju ingenting... Vad kan du EGENTLIGEN?" . Haha ja du Adam vad kan jag...


Kommentarer
Postat av: joline

Haha smart kille :D HIHIH

2013-05-02 @ 14:55:48
Din hemsida/blogg: http://jolinevennersten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback