Uppe med tuppen

Imorse vaknade jag kl.5.45 bara för att åka och heja på Martins lag. Jag, Lina, Mimmi, Stina och Linus hade, snälla som vi är, stått ut med en halvtimmes långresa som resulterade i att vi stod på en fotbollsplan för att heja på vår brorsor.

I mellan matcherna fotade jag och tjejerna en massa bilder som vi la ut på instagram. Linus och jag passade med bollen som jag hade med mig och så kickade vi lite.

Första matchen och andra matchen vann Martin och hans lag stort men den tredje förlorade de med 2-1.

Kl.11.30 åkte jag hem och sedan umgicks jag med Maja. Vi spelade
Wii, såg på film, åt kaka, gick till centrum för att handla tuggummin, gick på promenad och såg på solsidan.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback