Valborg

Bilden får symbolisera vänskap. Hur alla olika sorter kan bli vänner♥

Idag är det valborgsmässoafton. Som vanligt ska kvällen spenderas i parken vid brasan med mina finfina vänner. Vi brukar alltid ha så kul utan att egentligen göra något särskilt. Bara värma oss vid brasan, låta oss skrämmas av grodor, vara med i lotterier, äta sockervadd, prata och kolla på fyverkerier innan det är dags att gå hem. Det är alltid lika mysigt och stämmningen är på topp.
 
Min idrottslärare bad oss ta det lugnt ikväll och inte dricka alkohol. Jag lovar att inte göra det ikväll. Det är inte direkt ett svårt beslut för mig men visst det kanske är det för  någon annan... Vad vet jag?
 
Jag hoppas alla har en bra valborg och myser med alla nära och kära.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback