Lite Bajen bilder...

Heej!!!!!!!
Här kommer lite bilder på det bästa fotbollslag!!
Inte det jag spelar i men på ett annat lag.
Vi ska se om ni listar ut vilket lag det när nui sätt bilderna.
När ni listat ut vilket lag  skriver ni det i kommentar.





Har ni listat ut det??



Här kommer en till bild!!



Den här lampan sitter i mitt rum. Den är hand gjord av min gammel mormor.

Lite konstig bild kanske!!!




Fjäril fjäril i luften där säg mig vem som knasigast i landet är!!!Bye bye!!:)



Ps. Ni som hejar på det där laget kan ju rösta på Linus mål. Han kan nämligen vinna fifas snyggaste mål tävling.
Klicka på den här länken så kan ni rösta
 http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/index.html .Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte vad du menar?

2010-11-30 @ 15:10:40
Postat av: Hanna

Okej, jag menar att ni ska skriva vilket lag jag tänker på när jag visar er alla dom där bilderna.

Okej??

Hajar ni??

2010-12-01 @ 15:00:55
Din hemsida/blogg: http://hanzenpanzen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback