Yo gabba gabba:D

Hejsan hoppsan sömntutor & andra:D

Jag & min bästis ligger här i varsin säng o kollar på youtube på mobilen:D
Hon sökte på gabba gabba & den här videon kom upp:)
Det går inte att bädda in videon men här kommer en länk:
http://www.youtube.com/watch?v=ymlNZh0Zw70&feature=related

Igår var vi inne på en hemsida där vi gjorde några bilder:D
Här kommer dom:

Jag döpte bilden till Saikad natur
Kolla in den GRÖNA kyklingen<3



detta är en bild på en gubbstrutt eller som jag kallar det gubbstruts.
På bilden ser du även gubbiga saker:D


California Boys

Parodi av California Gurls






Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna Parody - Used To Be a Guy


Justin Bieber "Baby" Parody - Horny



Bye bye nu ska vi äta frukost

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback