On the way home...

Jag är på väg hem från cupen. Jag sitter i bilen tillsamans med mamma, Tove och Ebba. Ebba har precis vaknat och det känns som jag också borde sova. Jag tror att vi kommer hem ungefär kl. 18.Vi har suttit i bilen i ungefär 1h och 30min. Vi stannar nog på gyllenbågen på väg hem. Vi åkte till cupen med två lag och mitt lag kom 3:a och det andra vann:-). Vi fick möttas i semin och dom vann med 4-1. I det var faktiskt en jämn match där vi ledde med 1-0 men sen gjorde dom 2 mål och då satsade vi lite mycket uppåt och dom gjorde 2 till mål. Jag fick andnöd typ och fick knappt någon luft det var jätte läskigt. Men jag berättar mer om det när jag kommer hem ( i allafall kanske) Kramiz på er! Ps. Imorgon ska jag till min bästis tjoho!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback