Hanna svarar...


Sofia om Bilder från påsken: Måla ägg:
Hejsan, allt bra? :D
just nu är jag i Thailand så kika gärna in o följ min resa :D jag uppdaterar dagligen med massa bilder!
Svar: Allt är jätte bra med mig :)

Jasmin - The dream of being famous! om Herbie:
Hejsan vad har du gjort idag? :)
Fin blogg btw!
Svar: Idag har jag haft en grym dag med en kompis och sen en god middag. Tack!

Helena
om Herbie:
Den filmen är så bra :) Lindsay Lohan är ju bara så super snygg i den filmen oxå. Dock är hon inte lika snygg just nu för tillfället....
Kram på dig!
Svar: Ja visst är filmen bra och Lindsay har som sgt sett bättre dagar än just nu... Kram♥

Aida om Bilder från påsken: Måla ägg:
Vad fina äggen blev ;D
Svar: Tack

bella nyqvist
om Kik off på ip:
 Ha en bra dag!
Svar: Tack :)

Matilda om Hopplös uppdatering!:
Sv; tack finis! Jeansen är köpta på gina och donuten på glitter! Och det är inte alls några problem att göra en donut!
Svar: Då vet jag:)

Emelie om Hopplös uppdatering!:
Sv; taack!HAHA, menar inte att ni behöver trösta mig känner mig glad iaf ;)
Du har också en riktigt fin blogg.
Svar: Okej :)   Tack♥

alice! ;3 om Hopplös uppdatering!:
okej, nu följer vi dig på bloglovin!
Svar: Okej, tack :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback