"Man får inte äta maskar!"

Tjoho här igen!
Ligger här på sängen och bara tittar upp i taket. Är så in i bombens trött och skulle kunna somna bara nu på direkten och kl är ju bara halv 8. Men ska inte klaga för jag känner mig så himla lycklig!!
Nu till varför:
Jo idag var jag hos farmor o farfar på födelsedags fika och sen blev det oförberedd middag hos dom o det talar man ju inte nej till direkt!! Mina små knattar var också där och det gjorde det hela så jäkla kul:-) Vi barn var ute på gården i 2 timmar så jag var ju helt slut sen men det var en skön trötthet! Mina jeans som jag haft när jag var ute var genom blöta så det var tur att jag hade kjol att byta om till men det blev kallt om benen för strumpbyxorna hade jag haft under jeansen så dom var också blöta. Men sen så åt vi iallafall en god middag tillsammans allihopa. När vi små hade ätit upp satte vi på Disney Channel och fick godis av farmor. Adam sa en kul grej när vi satt där och åt godis.
"Man får inte äta maskar, bara titta på dem".
Oj oj oj det hade man ju velat veta lite tidigare;)

Puss på er sötisar!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback