Top model!

"Oh, we need to talk about your nose".
"Walk like your nose was the most beautiful in the room".

"Oh you need to think about your weight, what size are you?"


På riktigt vem säger såna saker, visst det var en skådis, men när jag såg något avsnitt ur Top model (vet inte om det var Sverige eller det i USA) och dom var ju lika konstiga/elaka kommentarer!! På riktigt dom är ju helt sjuka, ingen av dom som är med i Top model har någon extra vikt!!! Och konstiga kommentarer om näsor och pannor och ja vet inte vad.
Såg typ på Top model USA och dom ba din panna är för ful!! Den kommer bli ett problem! Jag tror du får hålla handen för den....
Man bara okej!! :S

Var bara tvungen att skriva av mig lite här och det är ju en bra sak att göra på bloggen så får alla ta del av mina åsikter om dom vill annars är det bara sluta läsa. Det här är mitt ställe och mina regler!!
Men om någon har någon kommentar till mina åsikter och tycker att jag har fel eller rätt så lämna en kommentar


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Jag kör dagens blogg från och med idag - första vinnaren kommer upp redan ikväll och visas framför ca 1000 unika läsare!

Var med du också vettja!



Läs mer och anmäl dig (världens enklaste)!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html



2012-03-14 @ 17:12:38
Din hemsida/blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback