Skrattfest

Vilken skratt det blev igår med Joline. Hon följde med hem efter träningen och vi skrattade typ åt allting. Såna kvällar borde jag ha oftare för jag blir så glad.  Hon följde med hem från träningen och sen åkte hon hem kvart över nio. Så det var härligt. Vi kollade på våra gamla videos och skrattade åt hur töntigt roliga de är. Egentligen är det ju bara vi som förstår poängen med våra videos eftersom vi typ klipper bort allt som behövs för att förstå dem. Vi skrattade åt att Joline inte förstod hur man kunde tycka matte är roligt. Hon hakade verkligen upp sig på att människor som är normala inte kan gilla matte (jag sa emot men hon ville inte lyssna på mig, men jag lovar de kan vara normala!!). Sen precis innan hon skulle gå så skulle hon sätta upp min bebis-strykbräda som hon hittade. Det blev en rolig syn. Allt roligt har ju tyvärr ett slut men man behåller ju minnet av det roliga så det är ju bra.
 
Ni har väl inte missat när hon och några andra kompisar tvingade mig ha ett rått ägg i munnen
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback