Tack alla hjälpsamma

Hemmamatch mot Järla avklarad. Förlust 2-1. Surt!

I sista minuten sprang jag ihop med en tjej. Jag skrek till och la mig ner men bestämde mig för att ta mig samman och spela klart den sista minuten. Efter matchen vägrade jag att ta emot hjälp från mina lagkamrater. I omklädningsrummet misstänkte de flesta att benet var av men vår sjukgymnast sa att det "endast" var muskeln. Nu får jag inte röra benet/foten och måste hoppa på krykor eftersom jag inte kan stödja på det.

Jag vet att jag låter som värsta gnällspiken men min smärtgräns är väldigt hög så när jag säger sånt här så menar jag det verkligen.

Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på foten! :)

2013-08-23 @ 07:16:04
Din hemsida/blogg: http://mimmmi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback