Gårdagens cup

Hej!

Igår var det cup som gällde. Vi spelade 4 bra matcher, riktigt tuffa. I första matchen flög jag och gjorde sälen. Knät svullnade upp men jag lindade det och hade högläge mellan matcherna. Under matcherna bet jag ihop, fast vid minsta smäll så gjorde väldigt ont. Vid lite större smällar gick jag av för att andas lugnt igen och gå normalt. Match nr.2 var derby mot ärkerivalerna Tyresö. Vissa i vårt lag går i samma klass som några Tyresötjejer och Tyresötjejerna har påstått att de skulle vinna över oss med 10-0 så efter vår vinst var det glädjetårar i vårt omklädningsrum.  Efter 3 matchermatcher var vi klara för kvartsfinal. Vi fick möta Vasalund och när vi möter dem har de ett mentaltövertag för de har vunnit flest matcher mellan oss. De vann med 1-0.

Idag är mitt knä helt blått och det andra har ett brännmärke. Tur att det inte är sommar ;)

Snörade ändå på mig skorna idag för att gå till årets sista träning. Vad gör man inte för sporten man älskar?



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är en kämpeee!:):)
Lolz, jag vet nt varför men jag har blivit besatt av din blogg , xp.

2013-12-23 @ 09:30:27
Din hemsida/blogg: http://mimmmis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback