Som förr fast nu

En timme i skolan med städning idag satt inte helt fel. Det gjorde att jag fick chans att träffa mina vänner.
 
Jag, Emma och Evis gick hem till mig efter skolan och umgicks. Det var väldigt länge sedan vi gjorde det och det var jätteroligt att vara med dem utanför skolan igen. Vi pratade, vägde allt möjligt med en väskvåg, lagade lunch och skrattade. Pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Lite halvnormal foton togs också. Haha, dem kommer ni aldrig att få se!  
 
Vi gick ut och hoppade studsmatta och solen stekte så vi cyklade till en liten mysig sjö där vi badade. Super skönt var det enligt mig! Jag badade väldigt långe eftersom det tog tid för de andra att komma i. Jag slängde mig bara i som vanligt men jag har börjat inse att jag är ganska ensam om det. Alla andra ska ta det lugnt i och doppa sig först...
 
Jag insåg hur mycket jag saknat att umgås med dessa fina tjejer.
 
En badbild från dagen
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

SV : Åh, tack så jätte mycket fina du! <3

Allt bra idag?

kraam

2013-06-12 @ 19:33:19
Din hemsida/blogg: http://www.aliciakronbieber.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback