They don't know about the things we do

Hej! Idag fick det bli en lugn eftermiddag för min del. När jag kom hem tittade jag på The OC och åt lite mellis. Sen hoppade jag studsmatta med Martin innan jag gick in och började plugga.

Historieprov, muntligredovisning i engelska och pianospelande på musiken är lite av det som står på morgondagens schema. Därför så spenderades några timmar med en historiebok uppslagen på Antikens Grekland framför mig. Även någon timme bakom mitt keyboard där jag försökte få koll på alla ackord.

Utöver detta har jag inte gjort så mycket. Läst lite ur min 666 sidor långa bok och hjälpt pappa & farfar att bära saker.


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Haha skönt att se att det inte bara var jag som numrerade pianot :P

2013-05-03 @ 16:08:40
Din hemsida/blogg: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback