Återhämtning

Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Läst, målat naglarna, lyssnat på musik, tittaat på alpint och tagit det lugnt. En skön dag som var behövlig för att återhämta mig. Hela veckan har varit stressig. 4 prov bjöd skolan på. Visserligen kunde jag inte plugga till 2 av dem men stressen var ett faktum ändå. Förutom att plugga hann jag enbart att äta, sova och spela fotboll.  Idag behövdes vila och det är skönt att nästa vecka är ledig så att jag slipper känna att jag har slösat bort en helgdag.
 
Jag ska föresten försöka ta tag i bloggen igen. Designen är lite lätt uppdaterad och blogginsperationen på topp. Dessutom har jag ju tid nu när det är höstlov så jag ska fixa det här. Ett inlägg om dagen kommer det bli och max ett mobilinlägg i veckan. Tror ni jag klarar det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Vad mysigt :D

2013-10-26 @ 23:01:32
Din hemsida/blogg: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Amanda

såklart du klarar det :D

2013-10-27 @ 14:47:27
Din hemsida/blogg: http://amandaerikssons.blo.gg

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback