Påsklovsveckan

Veckan har varit helt uppbokad. Men jag känner mig ändå väldigt avslappnad och ett lugn. Jag har hunnit det jag velat och liten till.
 
I tisdags så var Helena hos mig. Vi fixade present till Whilma hela dagen och sen blev det träning. Efter den serverade vi kladdkaka och gav Whilma en vacker hemgjord tavla i present.
 
Mötte Joline vid bussen i onsdags. Vi stack till mig. Satt i solen och pratade samt  kickade fotboll. Sen kom Wille och Dogge (Martins polare) så vi bestämde oss för att klä ut killarna till tjejer. Smink åkte på och kläder byttes ut. Martin blev mest lik en tjej. Synd bara att han inte är lite fläskigare om låren och har lite bredare höfter.
 
Onsdagsträning blev det och efter den åkte jag hem till Joline för att sova där. Vi duschade och såg filmen "Studentfesten" innan vi somnade. Filmen var jätterolig, rekommenderas! Skärtorsdagsmorgonen startades med en lugn frukost innan vi drog till närmaste planen som råkade vara en asfaltsplan. Strax innan vi skulle hem ramlar jag och skrapar upp både vänsterknät och den vänstra armbågen. 
 
Vid 16 behövde jag vara hemma. Bytte snabbt om till lite festligare kläder innan jag skulle till Gustav som nyss fyllt 12. Träffade min älskade Linnea och det var jättekul! Hade inte sett den tjejen på evigheter. 
 
Den långa fredagen har spenderats med att fixa påskägg och sen har jag ätit påskmiddag hos mormor och morfar tillsammans med gott sällskap i form av Anneli, Granen (Peter), Bibbi. 
 
Imorgon drar jag till landet och gör ön osäker. Haha...
 
God natt
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback