2013 - de första 4 månaderna

I januari bröt jag tån, spelade fotbollscuper, gick runt i pyjamas, spelade "Subway surfers", fotade mycket, var på julgransplundring, pluggade, bytte lampor i vardagsrummet, lyssnade förmycket på låten "Teenagedream, umgicks med Maja och gick på bio. Jag hann även med att fysträna 1 gång i veckan, springa 1 gång i veckan, träna utomhus i kylan varje måndag och träna inomhus på söndagar. 
I februari åt jag mjöl med Maja, ritade av Martin i Gimp, åt en semla, gick på domarkurs, tränade lika mycket som i januari, såg en fin solnedgång och grattde en massa kompisar som fyllde år. Jag umgicks jättemycket med Joline i februari. Vi åt kladdkaka till frukost, lekte galna fans till Ulrik Munther, åkte längdskidor inomhus i källaren och besökte Romme under en dag på sportlovet för att åka skidor.
Jag och Linnea firade tio år som kompisar i mars så vi firade det genom att blåsa upp ballonger, äta fondue och släppa en thaiballong. I mars sov jag hos mina kusiner, såg genrepet till melodifestivalens final, träffade Whilma för första gången, åkte till Idre med familjen för lite skidsemester, träffade William och Stella i Idre, såg en fin tränade fotboll som vanligt och köpte en massa löparkläder. Var på landet med farmor, farfar, familjen och mina kusiner under den snövita påsken. Under påsken gick jag skogspromenader med Michaela, spelade spel, fick påskägg, fick fina kläder och umgicks med släkten.
I april slog snödroppar och krokusar ut, vädret skiftade, Skellefteå vann smguld, Whilma fyllde år och jag tillbringade en kväll på IP för det var en speciell kväll med massa stånd med sockervadd, popcorn och liknande. Jag köpte VSparfymer till Whilma, utförde presentskoj på hennes fest tillsammans med Joline, fotade änder tillsammans med Maja, glömde en kladdkaka i ugnen, tog egobilder i mängder och firade valborg med vänner.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback