Gran Canaria



Samma ursäkt varje gång. Jag har inte bloggat pga skolan. Det har varit extremt mycket den senaste tiden men i onsdags så lämnade jag in allt och tog höstlov 2 dagar för tidigt. Nu befinner jag mig på semesterparadiset Gran Canaria. Jag har aldrig varit här tidigare och miljön är jättecool. Jag älskar de fina bergen så länge jag inte behöver springa i backarna. 

Hotellet ligger nästintill så högt upp man kan komma i området Playa Amadores. Det ligger föresten på gatan som är döpt efter Anna Lindh. Hur fint?! Hotellet är ett modernt lägenhetshotell och det ända som går att klaga på är att poolen är något liten. 

Nä... om man ska ta och avsluta. Då hinner jag läsa lite innan min jogging runda i bergen kl.8.

Kram

Bild1: Utsikt över Puerto Rico nattetid
Bild2: Min glass på restaurangen igår




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback