Nu är jag elva!!

Jippi tjo ho!!!!!!!

Nu är jag elva!!!

I morse var jag på Martins hockeymatch.
Kände mig gammal när jag fick ta hand om Marras kompis lillasyster!!! Hon är 1 och några månader!!! Jag är 11!!!
Haja vad gammalt!!

Hade en fantastisk kväll igår och Iphonen var bara SÅ häftig!!!!!
Jag lärde Totte skriva kommentarer här på bloggen!!!!
Vi spelade med andra ord igår oxå!!! (Oxå är förkortning för också)
Totte kunde inte beskriva en prinssesa ens så jag och Cicci vann!!!!!!!!!!!!!!!


Jajaja...
Tillbaka till min födelsedag

Senare idag lägger jag ut bilder på presenterna!!xD


Kramiz Hanna panna som fylt elva idag!!!

Bye bye!!!!!


Kommentarer
Postat av: Evizz

Har du fått en iphone?

SVARA

SVARA :)

Garttis hanna önskar Vickan och Evizz :)

2010-12-05 @ 12:43:04
Postat av: Cissi

Grattis Hanna på födelsedagen!

Vi var lätt bäst på Med Andra ord, Tomas hade inte en chans mot oss.

Fick du några roliga presenter idag?

Kram

2010-12-05 @ 19:33:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback