Gud va tråkigt jag har!!!

Jag har tråkigt!!!
Mamma pratar i telefon!! Tråkigt
Kompisarna har inte vaknat!! Tråkigt
Jag måste skriva lite på BRORSAN önskelist!!!! Tråkigt


Kan ingen ge förslag på vad jag kan göra för något!!!??

Skriv gärna i kommentarfältet om vad jag ska göra!!!

Bye bye!!

Advents dikt

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent
 

När första ljuset brinner,

det strålar mot oss klart,

och säger -Julen kommer snart



Vinden susar i advent
och vårt första ljus blir tänt.
Barn som har det svårt i världen,
Gud bevare dem på färden.

Kommentarer
Postat av: Tindriz

Haha! Du verkar ha tråkigt... Eftersom du skriver det så många gånger... :D Själv sitter jag och målar mobilladdraren med nagellack... xD

2010-11-28 @ 10:51:34
Din hemsida/blogg: http://metindriz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback