Susar nästan (sover nästan)

Hemma igen!!
Vill egentligen bara sova men då kan jag inte sova inatt.

Ja ja ja nu snackar vi inte om det:)

Hemma är jag ialla fall.Jag har varit hos Evizz.
Tickan var med oss. Evizz och Tickan är kompisarna jag snackade om.
Förresten tack Evizz och Tickan för jag fick använda era  smeknamn.
Ni andra kompisar som läser loggen kan väl säga om jag får använda era smeknamn.

Evizz,Tickan & jag lekte skola,spelade sims3 och pacman.

Vi åt ingen lunch så jag är vrålhungrig!!!

Till middag blir det tacos!! Mums trums!!


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du jätte trött?

Isåfall har jag ett tips till dig gå och lägg dig :)

2010-11-28 @ 17:44:27
Postat av: Emmis<3

Heej<3

snygg blogg:)



2010-11-29 @ 15:00:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback