Gästbloggning

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
jag är hannas bästis.jag gillar Justin Bieber och chips och är laktosintolerant. jag gillar inte shusi eller hundandedräkt.


Hannas intervju with mee

Gillar du special syda tröjor som det står Justin Biber är en tjej på??
Nej

Äter du lik till middag??
Nej jag äter inte lik till middag??

Vad är det roligaste du varit med om??
När jag träffa dig:D

Vad är det värsta du vart med om??
Jag vet inte.. mmm.. jag har inte vart med om så mycket hemskt.

Är du ihop med någon??
JA

Är du medlem på facebook??
MMM

Klipper du håret hos en frisör nu??
AA 

Nej Linnea du klipper inte håret nu!?!
NEEJ men a du fattar

Kramiz


VI ÄR VÄRKLIGEN BEST FRIEND


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback