En helg full av roliga saker!!

Hej!!
Igår så var jag på lagfotograferingen.
Fotograferna var "dumma" mot mig på grund av min längd!!
Dom sa åt mig att stå på en kabelvinda!!
Det är taskigt!!!
Det var jätte svårt att stå på den för den var ojämn!!!
Man kände sig jävligt kort!! Jag som mätte mig innan och var "stolt" för jag hade växt!!


Igår var jag ju som sagt även med Evis på StockholmIce
Det var jätte kul
Men visa nummmer var tråkiga!!
Våra billjetter var dubbel bokade och tanten
som satt där med sin familj var riktigt
irreterande!! Hon trode att hon hade rätt hela tiden!!




Idag så spelade jag elva-manna!!!!
Jätte kul men ganska svårt!!
Vi mötte Bagarmossen!!
Det blev 4-4!!LIKA!!





Kramiz

Ps.Nu blir det middag!!Ds.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback