-_-slappar-_-

Shit asså vad skönt det kan vara slappa
När jag sedan har slappat klart så blir jag
så stark som han på bilden är...


Så nu så snackar vi om nåt annat vad ska jag
prata om.... jo nu vet jag.....

el. ja vet nt el. jo ne jag vet nt

Här kommer massa frågor om min dag... bara för jag har så tråkigt

När vaknade du???
7 el var det 6.40??

Frukost??
Hallon & blåbär fil och mackor

När började du skolan??
8

När slutade du skolan??
13.30

Vad hade du 1:a lektionen??
matteprov

2:a lektitionen??
svenska

Vad gjorde du på rasten??
inget specielt

3:e lektionen??
elevens val

4:e lektionen??
lilla aktuellt  & OÄ-12:an

Vad fick du för lunch??
köttgryta & ris

Vad gjorde du på lunchrasten??
allt möjligt

5 lektionen??
Elevens val


SÅ det har jag gjort i dag

Kramiz Hanna


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback