Snitt, snatt, god natt kl.23.24

Hello jag har haft en hektisk dag och nu ska det bli skönt att sova. Jag hade såklart skola på dagen:) Efter skolan gick jag hem och la mig på soffan tills Martin och Hugo kom och vi skulle äta mellis. Klockan blev 16.00 och vi åt middag. Fotbolls match kom sen och vi vann med 1-0. Vi fick sedan sjuss av Mimmi och Peter till Martins hockeyfest. Den var på ett lekland och jag var mycket med en ettårig tjej,My. Vi hade jätte kul och ville knappt hem men halv 11 var vi tvungna att gå. Nu vil jag be om ursäkt för usel bloggning och så väntar jag på en ny design efter en läsare sa att hon gärna ville att ska byta. Nu ska jag sova... Zzz... Detta var en mobilbloggning så ingen bild:D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback