1+1 är aldrig mer än 2 (vänner)

Man kan ha många vänner några man bara känner. En del dom kan vara snälla, coola och speciela. Men som dom allra flesta har jag en allra bästa och det är du. Du är min bästa vän! Min allra bästa vän! Ingen annan är så bra som du, ingen annan är så snäll som du, ingen annan har en vän som du, som du, som du. Det bästa man kan få! För 1+1 blir aldrig mer än 2!!

Bra vänner tänker lika och skulle aldrig svika. En hemlighet ska hållas inte behöva kollas! Så gör dom allra flesta, så gör min allra bästa och det är du, du är min bästa vän.
Ingen annan är så bra som du, ingen annan är så snäll som du, ingen annan har en vän som du, som du, som du. Det bästa man kan få för 1+1 blir aldrig mer än 2!
1+1=2

I ♥ my friends!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback