Sommarlovets första dag

 

Vad passar bättre på skolavslutningsdagen än en riktigt rolig kompis, älskvärd lunch och årets första dopp?
Ingenting!
Evis kom till mig typ vid 11 idag (en timme efter vi slutat). Vi fick lyxig pannkaks lunch med sylt, glass, vispgrädde och färska bär. Vi åt med god aptit och sen åkte vi till Flatensjön, för årets första dopp men där blåste det så mycket att Evelina och lillebrors kompis började tveka, ska man verkligen bada. Men jag och broder hoppade från hopptornet och efter lite tjatande och övertalande att det verklig inte är var kallt. Så då gick dom och bytte till badbrallor och bikini.Sen blev det ännu mer hopp från tornet och dyk från bryggan.
Om första dagen var så härlig hur bra kommer inte sommarlovet bli då?


Kommentarer
Postat av: L I N A

SV: tackar :)

2012-06-15 @ 11:41:10
Din hemsida/blogg: http://linazfoto.blogg.se
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Vad härligt att bada, det gjorde jag för några veckor sen :)

Tack för din kommentar hos mig. Jag förstår att det blev en skräckupplevelse för dig när din vän fick ett epilepsianfall.. Jag har faktiskt aldrig sett ett anfall själv, men dem som har sett när jag fått anfall säger att det ser fruktansvärt ut..

ta hand om dig, kram!

Svar: Ja det var jätte härligt att bada :)Och fy ja vilken skräckupplevelse
Hanna

2012-06-15 @ 17:22:32
Din hemsida/blogg: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback