Smstest

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Brorsan
2.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vad är det du vill da?
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja det ska du hälsar Peter
4.Vad säger din lärare när du glömt göra läxan?
Vilken adress bor Evelina på?
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag har tråkigt
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Japp  hehe, det är i lego men jag spelar med Axel
7. Vad vill du höra mest av allt?
Idioter
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Tack
9. Din mest romantiska replik?
Jag undrar hur du lägger in bilder
10.Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vi kanske ska ut med båten så jag kan inte :(
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vem?
 
 
Efter som jag har Iphone så har jag iproviserat lite så ja då vet ni.
 
PS. Lånt denna fin fina ide från en super bra blogg som drivs av Elina och den heter http://elinagoescrazy.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback