Hanna svarar...


Nicole [ Foto & Vardag ] om VID BRASAN...:
Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder + säga vad du tycker om dem? Jag skulle bli jätteglad då! :)
http://twinstars.blogg.se/2012/may/utkast-maj-1-2012.html#comment
Svar: Fixat! :)

M A T I L D A ♥ om VID BRASAN...:
Fick du en bra valborg? :)
Svar: Om jag fick, den var grym med fina vänner och god mat och sånt! ♥

linah om Svartvitt hos Mikaela:
fin blogg<3
Svar: Tack det betyder jätte mycket♥

Elina Goes Crazy om Snygg lilla studsiga jag:
Längtar tills jag också tar fram studsmattan:)
Svar: Då får vi hoppas att våren kommer snabbt till Umeå! :)

LISAFISAP ★ Photography om Match mot Gustavsberg:
Så fina bilder du har på din blogg! vill du vara med i min foto-tävling? temat är djur & natur, och reglerna är super enkla! :)
http://lisafisap.blogg.se/2012/may/foto-tavling.html#comment
Sen vore du super schysst om du röstade på en omröstning på min blogg för skojs skull ^^
http://lisafisap.blogg.se/2012/may/shoes.html#comment
/LISA ♥
Svar: Tack! Jag är tyvärr inte med men jag har nu röstat iallafall♥

Malin - Mamma till Alice & Lowe om Fotat med brodern:
Kul och fota lite! :) Fina bilder!!
Jaa visst är det kul att jag är med på startsidan, var med som veckans blogg en gång, men aldrig varit med sådär innan!
Kraaam
Svar: Ja fota är jätte kul, tack! Din blogg är grym så inte konstigt att du kom med :)

Elina Goes Crazy om Det var sjukt kul på dagis:
Åh, jag brukade läsa Emma-böckerna när jag var liten!
Svar: Jag med, Emma tvärt emot var min favorit :)

 
Lina om Skratt:
Sv.
Haha Hanna förlåt för att jag inte berättat vad min blogg hette jag trodde du redan visste.. men vilket du tydligen inte gjorde :).

Snygg bild för den delen ;))
Svar:  Okej, jag hoppas du förstod att jag skoja:) Du kan ju tacka din syster som tog den underbart fina bilden ;)
image description
Klickbar bild

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad många frågor du får på din blogg! :D

Haha, blev jätte rädd först när jag såg, men det var bara första raddan sen när jag läste allt fattade jag att du skämta XD, så det är lugnt! :D



LYCKA TILL IDAG DESSUTOM :D

2012-05-19 @ 10:57:41
Din hemsida/blogg: http://linasmith.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback