Halvstudiedag med två snälla tjejor

Hade halvstudiedag igår så jag, Evis och Emma gick till mig. Vi käka värsta lyxlunchen, grillkorv och makaroner. Vi är nog världens bästa kockar skulle jag tro. Vi fota en massor mest mig och Emma eftersom Evis inte så gärna var med på bild. Vi spelade bluff, gissa vem som vann... jo jag, jga måste ha förbättrat mig sen Mimmi och Evis var här på höstlovet. Emma gick hem vid halv två på grund av pluggning.Sen försökte Martin fota Evis när han kom hem men det blev nog mest suddigt eftersom hon sprang iväg hela tiden. Evis, jag och Martin spelade även lite buzz innan Evis gick tog bussen hem.
Och jag vet... jag kan inte vara seriös när kompisar fotar mig

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback