Läxor och damlagsträning

Eftermiddagens och kvällens sysselsättning blir läxläsning och damlagsträning. Jag har hittills skrivit en personbeskrivning och budskap om boken Ulrike och kriget.  Handlingen skrevs igår och nu har jag kvar att skriva om "Innehåll och uppbyggnad" och ett "eget omdöme" där jag måste motivera mina tankar. Sen ska jag skriva sju menningar om mitt rum på spanska också. Läxorna kommer ta upp hela min tid innan damlagsträningen så ingen mer uppdatering innan (troligtvis inte efter helller). Nu ska jag återgå till bokredovisningen... Klara... färdiga.... GÅ!
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: tack snälla du! :) ♥

2012-11-23 @ 16:19:23
Din hemsida/blogg: http://tinkerbella.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback