Alla utom 3

Hej förlåt för att jag inte bloggade igår och förlåt för att jag startar alla inlägg med att säga förlåt. Det måste bli tjatigt för er att höra förlåt hela tiden. Nu börjar jag om hejdå, bye bye, adios....
 
Hej på er sötisar!Sitter hemma och dör för jag har så mycket att plugga. Men jag tänkte inte vräcka negativ energi på er för det men av en annan anledning.
 
Jag har fått munsår!! Igen jag som trodde det var över har ju inte haft det på över ett år men allt går ju runt så antar att munsåren tyckte det var dags nu! Har haft munsår på alla utom 3 skol/dagis-foton som jag tagit i mitt snart 13åriga liv och de är inte få.
 
Nu efter middag och klagande ska jag återgå till pluggandet men först en glassbåt
Puss 
 

Kommentarer
Postat av: Angelina

sv: åh vad jobbigt "/

2012-10-23 @ 21:20:59
Din hemsida/blogg: http://leath.blogg.se
Postat av: Henrietta

sv: haha ja! :D

2012-10-24 @ 17:14:18
Din hemsida/blogg: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback