Halloween

Idag är det halloween!!!!! Inga häxor, spöken, vampyrer eller liknande har knackat på än. Men vi bor på en skaft-tomt så läskigheterna brukar inte våga komma hit. Det är lite synd... Föresten så är jag inte utklädd idag, har ingen att spöka om kring med så då blir det inget. Martin är däremot hos Elias (där även jag varit de senaste åren men inte iår) där de ska ha en killkväll.
 
Efter gårdagens fotbollsläger (går ett fotbollsläger nu under höstlovet) kom Mimmi hit. Vi åt mellis och spelade kort, jag är sämst på bluff haha. Vi gjorde så att Mimmi kom åt sin blogg igen och sin mail. Jippie så nu kan hon blogga, kolla in hos henne vet ja → Klicka häääääär!! När vi fixat det kom Evis till mig och vi satt oss och spela robotbuzz. Evis och jag var bäst men sen ringde telefonen och då blandade vi ihop våra fjärkontroller så ingenting fungerade i 3 hela spel så Mimmi gick om oss och vann hela spelet. Vi åt middag fast Evis ville ingen ha för hon skulle äta hemma. Efter middagen sprang vi omkrig och försökte skrämma varandra (vi lyckades inte). Vi åt kladdkaka och glass med chokladsås, kolasås. Mimmi drack mjölk till och Evis läste på baksidan det handlade där det stod en träningsövning. Jag la mig ned på golvet och skulle göra den men det gick inte när man skrattade ihjäl sig.  Mimmi försökte hon också. När de gick hem kl.19.30 var jag så trött av allt skrattande och pratande och ännu mer skrattande att jag ville sova.Dagen var BÄST!
En bild Mimmi eller Evis tog på mig med systemkameran.

Kommentarer
Postat av: Amanda

har just nu en frågestund på min blogg så skulle bli jätteglad om du ställde en fråga! kramis :)

2012-10-31 @ 22:12:51
Din hemsida/blogg: http://www.amandaelinn.devote.se
Postat av: emma svensson

Du har verkligen en riktigt fin och mysig blogg! :)

2012-11-02 @ 00:23:53
Din hemsida/blogg: http://emmaskarolina.blogg.se
Postat av: Julia

Sv; Nej, det är en nikon d90 :)

2012-11-02 @ 10:55:30
Din hemsida/blogg: http://juliasofielarsson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback