Och så bröt jag det...

Inget brutet ben men dock ett brutet löfte. Jag hade ju LOVAT (ja med capslock på t.o.m) att bloggningen skulle bli bra idag men så blev det ju inte *suck*! Jag hoppas ni inte är allt för sura och kan förlåta mig.

Hur som helst så tänkte jag berätta om min dag:
Jag vaknade strax efter sex och vid halv åtta satt jag vid frukostbordet. Jag såg senaste avsnittet av en serie som heter Brottet eftersom att jag missat det i söndags för att jag hade då valt jag att ta vara på min och Michaelas tid tillsammans. Efter det en timme långa avsnittet så satte jag på "High school musical". Blev som vanligt fast i filmen och alla gamla minnen från tiden då High-school-musical-filmerna var allas favoriter.

Strax efter 11 smsade Evis och vi tog oss tillsammans med Vickan ut på en shoppingtur. Evis och jag stack hem till mig efter men Vickan ville inte följa med. Vi körde lite ballongspel och sen så spelade vi ett tvspel. Evis var tvungen att "riskera livet för mig" vid upprepade tillfällen vilket jag tackar henne för med hela mitt hjärta.

Vid 17 tiden ringde Vickan så vi gick hem till henne för lite skräckfilmstittande. Vi såg Paranormal 1 och jag skrattade ihjäl mig eftersom att jag inte tyckte att den var läskig alls. Vi hade precis börjat på tvåan när pappa sa att jag var tvungen att gå hem.

Dagen var grym!


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack! :) Jag hade lov förra veckan :)

2013-04-03 @ 15:49:08
Din hemsida/blogg: http://lillanjulia.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback