Födelsedags fika

Idag stod, förutom match, födelsedagsfika hos Marie (pappas kusin) på schemat så jag, pappa och mamma åkte till hennes lägenhet. Martin hade uppstartsläger med handbollen så denna helgen har varit smockad med handboll. SÅ han var inte med till Marie.  
 
Hemma hos Marie befann sig hennes familj, farmor och farfar, Anna (min faster) och mina små kusiner Elin och Adam för att fira henne. Vi åt goda hembakta kakor, bullar och pajer. Marie är grym på att baka kolakakor visar det sig.
 
Efter att ha ätit och pratat började små kusinerna att bli trötta på att vara inomhus så jag följde med dem till en lekplats i närheten. Vi lekte, åkte rushkana, skrattade och busade. Hur mysigt som helst var det! 
 

Kommentarer
Postat av: Klara :D

Vad kul! Grattis till henne ;)

2013-08-26 @ 19:02:04
Din hemsida/blogg: http://Goldstuds.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback