Födelsedag

Åh jag har haft en fantastisk födelsedag. Min familj sjöng för mig i morse och gav mig massa paket. Sedan serverades min favorit frukost, dvs den jag äter varje dag. 

I skolan blev jag bombaderad med massa gratulationer. Jag tackade och tog emot. De sjöng för mig två gånger i klassrummet eftersom alla inte var där första gången. Första gången var det jättetyst och nästan bara läraren hördes men andra gången skriksjöng alla i något som liknande kanon, haha.  På lunchen så ställde sig mina kompisar upp i matsalen och flera andra också och sjöng. Det var lite pinsamt...
 
Efter skolan kom min kusin Anneli hit. Hon hade med sig ne tavla där det stod att vi ska gå på idolfinalen imorgon tillsammans. Det ska bli sjukt kul! Är så HÄÄR taggad på att se Kevin Walker live. Visst precis som de flesta tonårstjejer tycker jag att det är kul att The fooo ska uppträda men det är verkligen inte det som är höjdpunkten med kvällen. Har hört att bla Clara ska dit av mina kompisar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback