Jullovets start

Åh äntligen jullov. Lite trist att ingen snö ligger på marken här i Stockholm men det är som det är. Idag hade vi en fin skolavslutning. Vi åt skumtomtar och fick våra betyg. Jag är jättestolt över mina.

Mamma ville att jag skulle följa med henne till jobbet en stund efter avslutningen. Jag var snäll och gjorde det. Mammas arbetskamrater är väldigt snälla. På vägen hem så tvärnitade bilarna framför oss och så även vi.  Vi stod tre kanske fyra bilar bakom köns början och såg att kön bildats pga en människa som låg på körbanan. Människan måste ha hoppat/fallit från viadukten ovanför vägen tror jag för den dök upp så plötsligt. Jag tror personen dog trots alla nödpersonals jobb. Usch va sorgligt! 



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback