Min nu käraste ägodel


Whilma! Åh vad jag älskar dig. Hon är en av oss som alltid hittar på bus vid våra födelsedagar men hon hade inte kommit på något till mig och då tyckte hon att det var så tråkigt att hon inte kommit på något roligt att hon tryckte en tröja med mitt ansikte på. Mina ledord finns också med. Precis lika vackra som jag brukar skriva dem på instagram dvs med hashtagar. #mosa #krossa #vinn

I'm in love! Denna T-shirten är perfekt och jag känner mig hyffsat självgod när jag har den på mig. Den är så rolig och så "typical Hanna". Jag älskar't! Bilden las upp på min instagram i våras och jag tycker det är roligt att hon tog sig tid att leta upp den. 

Tack Whilma, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Haha aa jag tittade, den är verkligen grym! Och Gud så söt lillkillen är!

2013-12-08 @ 23:19:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback