Glad men trött

Hej bloggsen!

Jag bloggade inte så mycket igår utan la endast ut en bild men det var pga att lilla Joline gjorde så att mina planer ändrades. Hur som helst så var hon här hela kvällen och sov över.

Vi åt bara en massa onyttigheter igår och så började även denna dag då vi kl.8 fick för oss att man kanske skulle kunna äta kladdkaka innan frukost. Det funkade och blev faktiskt riktigt gott.

Halv 12 hade vi träning och sen åkte hon hem. Själv gjorde jag mig i ordning för träning med damlaget. Det var sjukt kul på den träningen men nu känner jag mig lite mör i benen.

Totalt har jag tränat lite mer än 3h idag så nu ska det bli skönt att vila huvudet på kudden och sooova.

2 bilder från morgonen:
•Mitt rum efter att Joline & jag röjt runt i mitt rum...
• Kladdkaka innan frukost, YOLO


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

sv: tack! :) ja mitt sportlov var över för längesen. är ditt det med?

2013-02-25 @ 18:27:07
Din hemsida/blogg: http://feeilla.blogg.se
Postat av: Elfina ♥

ååh fika, vilken bild.. vill ha!!

2013-02-25 @ 23:56:57
Din hemsida/blogg: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback