Frukost

Om någon mot förmodan missat det här med att jag är en morgonmänniska som ÄLSKAR frukost så kan jag meddela att jag är det. När jag vaknar vill jag ha frukost direkt och får jag inte det vill jag lägga mig ner och skrika. Då mina kompisar varken är morgonpigga eller frukostälskare kan det bli ett problem när man sover över hos någon men det är bara bita i det sura äpplet och ligga och vänta på frukost i 3 till 4 timmar. Tråkigt men sant!
 
Lunch och middag är inte mina favoritmåltider. Jag gillar inte så mycket och jag äter inte jätte mycket men inte jätte lite heller. En eller två mackor och en skål med antingen youghurt eller gröt står därför alltid på bordet på morgonen så att jag orkar med en hel dag full med fart.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback