Landet

Idag åkte jag till landet. Martin tog med sig Dogge som sällskap så inatt ska de sova i tält. Jag och Michaela tycker att dem är helt knäppa eftersom vi frös och tycker att sängar är det mysigaste som finns men det är ju våran åsikt.

Michaela och jag har spenderat dagen tillsammans. Vi gjorde det vi alltid gör när vi är med varandra. Dvs spelade kubb och krocket, badade, spelade kort och fikade. Vi tog som vanligt ett break vid middag men sen träffades vi efter det. Martin och Douglas tyckte att vi skulle köra "Burken" så det gjorde vi. Vi tittade så klart på Sverige - Tyskland och vi fick bita oss i tungan för att inte säga dumma saker när det inte gick som vi ville. Sen klockan kvart i elva så cyklade jag med henne hem till sig.

Saknade våra slappa dagar så dagen har varit jättebra och mysig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

hahha, äsch kan väl vara lite mysigt? ;)

puss

2013-07-25 @ 01:25:41
Din hemsida/blogg: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Härlig bild!

2013-07-26 @ 08:24:58
Din hemsida/blogg: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback