The last two weeks

De senaste två veckorna har jag befunnit mig utomlands. Närmare bestämt på den spanska solkusten. Sol,  bad och god mat har präglat dessa veckor.
 
I poolområdet befanns sig människor med massa olika nationaliteter. En dansk tjej som jag träffat för några år sedan var där och 
Louise och jag simmade en massa längder i poolen och snackade en massa skit. Hennes lillasyster Stine hängde på  mig hela tiden och hon gav mig pussar och kramar hela tiden.Hon var gullig men krävde väldigt mycket uppmärksamhet.
 
På stranden träffade Martin och jag en svensk kille. Gustav heter han och är supersnäll nästan hela tiden. De gånger han inte är snäll så beror det på att Martin och han har en pakt som går ut på att skvätta vatten på mig eller så vill han av någon konstig anledning få mig att bli helt sandig. Egentligen så gör det mig inte så mycket att få vattenstänk på mig.Älskar ju at bada så jag är van. Det var bara jobbigt när jag fick det i ögonen, näsan eller munnen. Vi hade iallafall riktigt kul på stranden.
 
På kvällarna åt jag god mat på resturanger. Mumsigt var det och det är från resturangerna som mina kamera bilder är från eftersom att jag knappast tog med den till stranden. Den hade nog inte mått så bra av sand, fuktighet och värme skulle jag tro och dessutom är det väl en stöldrisk att ta med den till stranden.
Två snabba bilder. Resten får ni se någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback