Trötter

En lila blomma som jag hittade i skogen
OBS: BILDEN HAR INGENTING MED INLÄGGET ATT GÖRA
Igår var jag och familjen bortbjudna till Pia och Anders. Så vi var där hela kvällen och hade det jätte trevligt. Jag och Martin umgicks med deras söner, Melker och Morris. Morris är 8 år och Melker är 6 år så vi gjorde saker på deras nivå. Vi lekte i en lekpark och hoppade studdsmatta, dessutom spelade vi världens längsta omgång av "Den försvunna diamanten". När de ville titta på "Röjar Ralf" så gick jag isstället och pratade med de vuxna. 
 
De vuxna satt och bedömde klänningar från prinsessan Madeleines bröllop. Vi tittade på SVT-play så vi kunde spola förbi de långtråkiga bitarna. Det var ganska kul men jag var väldigt trött så kvart över 11 åkte vi hem. Jag somnade kl.00 sen. 
 
Kl.6.30 vaknade jag imorse och jag har sedan dess varit super trött. Jag har dock hunnit fixa en heldel saker idag. Jag har köpt 3 par bikinis, köpt cykel, cyklat, klippt mig, köpt klänningar och kjolar.Sen har jag vilat. Huvudvärk har präglat dagen och jag har även frysit mycket men det beror nog på att jag sovit för lite. Ni får se det jag köpt någon annan gång. 
 
Nu på kvällen efter lite grillad mat känner jag mig piggare och fryser inte lika mycket. Huvudvärken har också gått över så det är skönt! 

Kommentarer
Postat av: jennietideman

sv: haha, ja det är ju det!
fin bild förresten! :)

2013-06-09 @ 19:46:54
Din hemsida/blogg: http://www.tidemans.webblogg.se
Postat av: Jennifer

Jag såg Les misérables. Gillar färgen på din bakgrund ;)

2013-06-10 @ 16:16:34
Din hemsida/blogg: http://jenniifersjo.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

Är också trött, men i morgon blir det sovmorgon :D

2013-06-10 @ 21:03:08
Din hemsida/blogg: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback