Now I need some sleep

Trött som en sengångare går jag nu och lägger mig. Efter helgens äventyr med bl.a. melodifestivalsgenrep tillsammans med Elin och Anna är jag helt slut. Vi såg så klart på riktiga mellofinalen när vi kom hem på tv:n och sen sov jag över hos dem.

Idag så spelade jag årets första utomhusmatch mot Stocksund och vi vann med 1-0. De hade 8 st 98or med, fast det gjorde inget eftersom de meddelat oss om det tidigare. Jag spelade hela match utan något bytte vilket jag aldrig gjort tidigare. Jag spelade även på en ganska ovan position, innermittfält. Jag är oftast yttermittfält och forward men jag har spelat innermittfält i några matcher.

Nu så håller min ögonlock på att falla ner så jag antar att det är ett tecken för att jag ska sluta skriva. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: A

Nice helg!

2013-03-12 @ 06:43:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback