Träning på hemmaplan

Efter inneträningar och träningar utomhus på en idrottsplats som inte är våra egen så var det skönt att idag få träna på hemmaplan. Vi tränade i en och en halv timme och efteråt så skulle min mamma (även min tränare) prata med dem andra tränarna.

Evis, Mimmi och jag gick till cafeterian där vi köpte oss drickyoghurt och så delade vi på någon konstig kaka som skulle smaka delicatoboll. Den var inte lika god som vi trott men den gick ner. 19.30 blev vi utkörda eftersom att cafeterian stängde. Vi gick ut och körde kull på 7manna konstgräsplanen. Efter en stund blev vi trötta och började isstället köra leken "Princess". "Princess" körde vi i trean så det var ju ett tag sen, hehe.

Senare kom våra föräldrar (tränare) oh vi slängde oss ner på planen för att de inte skulle se oss. Till en början hittade de inte oss men sen började vi tok fnissa och då såg dem oss.

Kram och sov gott


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: jaa, sjukt gott ju :) och dom två som jag träffade förra veckan träffar jag jätteofta, vi brukar festa ihop och sådär. Sen finns det vissa från klassen som jag inte träffar överhuvudtaget :)

2013-03-05 @ 07:41:24
Din hemsida/blogg: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

bloglovinbyte?

2013-03-05 @ 17:30:31
Din hemsida/blogg: http://rhodamichael.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback