Mean girls

Min dag spenderades i skolan där jag blev kvar längre än vanligt p.g.a att en kille spottade tuggummi i en tjejs hår. De bråkade inte ens så jag tror det var något i form av en "olycka" hur det nu kan vara det... Det slutade iallafall med att jag och några andra stannade kvar och hjälpte henne men det gick inte så bra så vi fick hämta en sax. Som tur är så syns det inte att vi klippt någonting så det är ju bra.
 
Jag har suttit och kodat en design till bloggen i kväll och blev nästan klar. Det behövs dock lite bilder till headern och lite små fix i menyn innan den är klar. Maja och jag har iallafall bestämt att gå ut och fota någon dag då det är fint väder så då blir det bilder till designen.  
 
Har även tittat på filmen "Mean girls" för att få insperation till våran film som vii ska spela in på engelskan. Det är faktiskt riktigt svårt att hitta på elaka saker att göra mot andra och det måste vi göra i våran film så det behövdes lite inspo.
Har ni någon gång sätt en sån här elak tjej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig!

2013-05-23 @ 22:14:15
Din hemsida/blogg: http://emmahchristina.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback