Orientering

Idag var det orienteringsdag med skolan och jag tyckte faktiskt det var roligt för engångs skull.

Jag och min kompis körde först de 3 obligatoriska E-banorna och klarade snabbt av dem. Man hade 45min på sig per bana men för oss tog de cirka 10-15 min. När vi var klara med den så gav vi oss på A-banan. Man hade likaså där 45 min på sig och den här var grymt mycket svårare. Det tog oss lite mindre än 35 min så vi blev nöjda.

När vi kom i mål började solen skina så vi satt oss på ängen och åt matsäck. När vi ätit upp och pratat lite cyklade vi hem.

Väl hemma tittade jag på klockan och då såg att jag varit borta hemifrån i cirka 3h och insåg att jag endast orienterat i 2h.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback